gröt och snö. snö och gröt

Kom precis på känslan när jag gick ut ur dörrarna från Gerda. Var lite butter över att jag precis lyckats slarva bort en fin handske. Som inte är min. HE...Inte bra. Iaf - kände endorfinerna i kroppen och andades in den friska luften och såg på all snö och kände - alperna. Kärlek till att åka snowboard hela dagarna. Och därför saknad för att jag inte kommer att göra detta å år. Och sen tänkte jag en gång till. Och kände att snön i stan och luften och dagen i sig var ganska underbar. Att man behöver inte komma till alperna, fjällen eller canada för att uppleva snöglädje. Det kändes bra.




Dagens gröt! Smaskigt värre. Åts med havremjölk, drack te och hann läsa sydis lite grann.
Gröten gjordes av AXA havre&qinoua, linfrön, kardemumma och torkade tranbär. Banan, lingonsylt och valnötter och jag säger GOTT!!


Kommentarer
Postat av: Theoedel

I really enjoyed it. You have done a great job.

2011-06-04 @ 17:47:18
URL: http://theoedel.blogocial.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0