från träningsvärk till morgon spring i benen

Vaknade imorrse med träningsvärk i vissa små ömma musklar - jag gillar! Men benen var ändå pigga och glada och min planerade morgonlöpning var på  g helt enkelt! Underbar syn att skåda när man närmade sig hammarby sjöstad och såg solen färga himmlen så vacker så!

9,6 km blev det. Inte världens bästa tempo - får inte upp tempot så som jag vill! Snön och kylan - inte alltid kul åh nej!

Nu är det dags för ägg och gröt - snabba ryck innan man får pysa iväg!

 koka ägg koka tevatten. värm gröt i mikron. FRukost!


Kommentarer
Postat av: mikaela

yaay nu är internet fixat! underbar känsla :D och så är mina tjejer här nu ja, ska ta dom på en guidad storängentur idag :) vi åka till ikea någon dag och shoppa loss tycker jag!

2010-02-26 @ 11:12:27
URL: http://galago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0