för att det var en sådan fredag





Kommentarer
Postat av: Jenna

En sådan fredag? Nyfiken...



Jo jag tror absolut att det kunde vara gott med Quornfärs :) testade med kyckling en gång och det smakade oxå toppen om man nu kan relatera det till quorn.. :P



Hmm jag tycker ju att musiken är a och o för springandet. Om jag har en seg dag för spring i benen så är det perfekt om man har en helt ny lista på ipoden att slå på som ger extra pepp, och så intervaller förstås. Det brukar göra att tiden bara skenar iväg om man kör 1-3 minuter snabbt, sedan långtsamt osv. Är dock själv inte så bra på att köra intervaller själv om jag inte springer med ngn annan. Brukar du springa intervaller? :)

2010-02-13 @ 16:18:39
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0