borde

Goddagens godkväll! Idag är det torsdag, vilket det har känt som hela veckan. Så idag är jag rätt i tid så att säga!
En fantastisk dag har det varit och solen har lyst upp hela världen (lund). Att solsken kan göra en på så gott humör?!

Lite aggression till allt vad datorer och teknik heter känner jag nu. Photoshop in my äs. Ser dubbelt. Ser datorer. Ser galet. Ja, jag har helt enkelt tillbringat allt för mycket tid framför datorn idag. Men skulle göras, och nu ska jag bara dyka ner i ett kapitel i min enorma bok och sedan kan jag känna mig nöjd med det informationsflöde som tagit sig in i min hjärna idag...

Hann dock med en trevlig fika på Ariman med Helly och Julia. Fick smaka på den berömda banan, brie och mango chutney - mackan. Har hört rykten om denna kombination länge. Länge. Hänförda saker har sagt. Och ja, den var god. Väldigt god. Men den slog inte Messmör och Banan. Eller philiadelphia och banan. Faktiskt inte. Sorry girls :P

Har konsumerat idag - o hjälp. Men det var ett måste. En svart polotröja som behövdes. Så kan det gå när inte haspen är på (fantastiskt uttryck eller vad?).

Och jag vet inte hur jag har lyckats - men jag har varit koffeinkickad hela dagen. Eller visst, visst vet jag hur jag har lyckats. En oslagbar kombination av det faktum att jag är extremt känslig när det gäller koffein och dessutom har jag druckit kaffe tre gånger idag. Hehe. Gott var det iaf och jag är glad!

Men till anledningen till detta inlägg. Sitter här i min löparutstyrsel och ska bege mig ut på gatorna i stan för en löprunda. Och sitter och skäms. Ja, skäms. För jag har idag kläder som gör att jag syns extremt dåligt. Det är inte okej. Man borde ha en reflexväst. Måste skaffas! (Herregud vilket långt inlägg för att konstatera detta..)
Nåväl! Dags att springa av sig dagens överskottsenergi!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0