är kaffe dagens måste??

Kan kaffe bota min begynnande huvudvärk - det är dagens stora fråga. Just nu...Sitter framför en dator på pappans jobb (känner mig dock väldigt motiverad då jag sitter i ett rum fyllt av layoutare :) hehe gillas!) och knapprar på datorn. Här kommer jag att vara placerad hela dagen. Och det känns lite oroväckande att jag bara efter 2h börjar känna en huvudvärk, som nog inte kommer att minska. En förkylningshuvudvärk tror jag att jag måste betrakta detta som - men det gillas inte mer för det!

Så med en kopp kaffe i hand hoppas jag på ett slående resultat! Mitt botemedel mot alla besvär, själsliga och kroppsliga - underbart kaffe. (men kan ju medge att kaffet jag just nu surplar på smakade lite beskt och sump. besvikelse. En god cappuccino - någon??)

Ja - men iaf - DET ÄR FREDAG! Hihi! Och egentligen ska jag bara sitta här och jobba på till klockan fyra. Sen ska jag inleda helgen med lovely StyGy på Gerdis. Låter bra.

För övrigt var filmen igår bra bra bra! Och det var sjukt härligt att bara komma iväg och gå på bio. Att inte komma hem sent på kvällen efter jobb, träning och allt annat. Och veta att man har mycket att göra. Och inte orkar göra något. Utan faktiskt kunna unna sig ett biobesök. Dessutom stod jag för nästan hela biokalaset - studentpresenter som innehöll biokort gillas nu!

Så - Sherlock Holmes är att rekommendera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0