vackert

Morgonlunk i rimfrostets Skåne. Inte helt fel. Inget planerat. Nej helt oplanerat valde jag bort en morgonpromenad för 6km morgonjogg. Det var fantastiskt. Och det var sjukt länge sen jag tog mig ut för att springa en morgon när John Blund precis lämnat mig. Underbart att kunna köra på utan att vara rädd för att inte kunna!
Väldigt vitt och väldigt vackert.
Inte lika soligt som igår. Den där dagen då jag inte skulle köra hårt med benen - vilket ju innebar varken löpning eller spinning. Istället stängde jag in mig på gymmet i en och en halv timme. Och sedan strech och dusch på det. Men fina promenader för att ta mig hitan och ditan gjorde att jag i vilket fall som helst fick en finemang dos ljus!
Idag kan jag dessutom se fram emot den första helt oplanerade dagen på vem vet hur länge. Sett fram emot. Läsa i soffan? Kanske det kanske. Planera en resa? Kanske det kanske. Planera träning? Kanske det kanske.
Nej nu ljög jag nästan.
Ska ju faktiskt iväg på ett - hoppas jag verkligen! - stentufft spinningpass tidig kväll. Och en yogaklass därefter.
Just det ja. Liten plan kanske :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0