tiden går snabbt!

Helt galet. Att det är nyårsafton idag. Året som gått...har varit händelserikt om något! Väldigt väldigt mycket har hänt. Att ett år kan innebära så mycket olika saker. Och stora förändringar i sig själv också. Galet, underbart, intressant.
Dagen till ära började jag med frukost och ett toppenkaffe (skulle kunna starta en blogg för att bara skriva om kaffe snart....:-D) och en halvtimmes promenad till lilla Gerda. Gymmet skulle uppsökas! Hade tänk köra ett pass med fria vikter...men eh..hehehe. Blev inte riktigt så.
Är inte den bästa och ett nytt gym betyder uppenbarligen nya things...Måste fixa genomgång med en personlig tränare eller nått. Nu - tack och lov så var det inte så mycket folk - sprang jag först hitan och ditan innan jag kom fram till allt jag skulle. En timmes genomkörare av hela kroppen blev det iaf, med fokus mage, rygg och armar.
En lunch med modern min och lite stankikning senare kom jag hem. Med strumpbyxor och lite smått och gott i påsar. Bland annat följde jag in mamman in på fina chokladbutiken här i staden...mumma vilken doft! Hon skulle handla gå-bort-present och med ut ur butiken kom jag med några praliner som jag fick. Gudagott och tre praliner har just avnjutits i soffan med en kopp te! Mys!
Får vila upp sig lite inför nyårskvällen :D


Kommentarer
Postat av: amanda

hallå där :) längesedan sist. hoppas du mår fint efter jul och nyår. mysigt att kika in här hos dig då och då. KRAM!!

2011-01-03 @ 22:34:06
URL: http://bootylicious.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0