mix and match

Sitter och nöjt slurpar i mig en kopp kaffe och inser lite hur osmart det är att snooza allt för länge när man inte har tid. Eller tid och tid, har väl tid på ett sätt. Men ändå inte :) Hehe, inte när resultatet är att gröten kommer ligga lite för tungt i magen när man ska ut och springa. Men det blir inte mer än ett lugnt distanspass i vilket fall som - då brukar det gå finemang trots allt!

Störd sömn - utan någon vettig anledning. Hela kroppen och knoppen vaknade av sig själv ett x antal gånger. Och jag fick en sån jobbig känsla av att jag inte kunde slappna av. Irriterande.

Alla dessa intryck kanske?

Hm.

Jag har i alla fall undrbar träningsvärk i ryggen...mmm. Från min härliga gårdag helt enkelt. Ett BodyPump pass på odengatan, transporterande i det fina ljuset till Hötorget för att fortsätta med en cykelklass.

Lunchklassen på Hötorget: Fantastico! Tröskelpass med en fullständigt underbar energi i rummet! Lovely.

Och jag svettades och trampade och gjorde faktiskt ett Grymt pass!

Och strechade min halvtimme :) Duktigt där.

Hemma en kortis för att sedan bege mig in till något helt annat. Fick hänga på vännen min och fick en inblick i fashion världen i stockholmo.

Underbar inredningen inne på F12 och tittade drömskt på de där vackra kläderna som jag inte skulle ha råd att köpa och tyckte att det kändes väldigt bra att vara där jag var. Det var Fashion Alert och platsen var F12. En auktion av kläder och pengarna går till något vettigt: Stadsmissionen. För att hjälpa de som inte har något hem. Viktigt! Viktigt!

Bilder:Mikaelas hemsida.

Vad gjordes mer? SatsFlow kördes även på kvällen. Yoga skulle ha varit bättre. Men jag fick lite nedccoling i hjärnan och kroppen min i alla fall.

Det enda jag inte gjorde var att befinna mig hemma för att städa mitt badrum och laga matlådor...ojsan. He he.

Men nu: Löpning!!!

Klippte också mina tånaglar - intressant? Blånaglar. Yes Box. Och vem vill veta? Hehe :P



Kommentarer
Postat av: mikaela

mmmhmhm snooze är typ det bästa och det värsta... förrädiskt! wehey, fashion alert, kul att du gillde det :)

2010-12-01 @ 17:06:37
URL: http://galago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0