lundalunken

När man är ledig har man visst tid att spekulera i saker som detta: Om man börjar dagen med att dricka kaffe ur en lilla my-kopp som denna övan, hur kommer resten av dagen då bli (bra!)

Takten här nere i Lund och Skåneland är som den är. Har visst tid att ta det lugnt (skrämmande tanke :)). Hänga med familj och vänner. Träna.
Och kroppen känns fysiskt helt bra, oftast! Igår tog jag mig 12 km fram i snömodden. Väldigt icke-inspirerad och trött i skallen fick jag en dos luft på förmiddagen och piggnade till efter 3 km. Fick mig ett race efter en cykel. Fartleksträning - done!
En lugn lunch och eftermiddag senare fick jag dessutom introducera min pappa på ett spinningpuls pass på gerda. Dock väldigt Besviken med stort B! Vad ska jag göra utan Sats? De där instruktörerna som verkligen kan vad de snackar om, har asgrymma pass och dessutom fyller en hel sal med energi! Får hitta tillbaka till de bästa här i Lund antar jag!
En middag på restaurang senare så snöpulsade jag hem igen.
kroppen känns bra eftersom jag inte känner av gårdagens träning i de där onda musklerna :) Verkligen - håll i hatten - on the go igen!
Så idag kan jag få njuta av det som jag längtat efter i en vecka: ordentlig styrka! Pass+gym! Kommer bli en bra kombo :)
Att jag sedan ska få träffa farmodern min som jag inte sett på flera månader - kommer bli grymt det med!

Kommentarer
Postat av: Ingmarie

Jag tror att denna pausen är precis vad du behövde... KRAM

2010-12-29 @ 22:10:43
URL: http://blog.nemonisimors.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0