kan inte sluta förvånas





Nej det kan jag VERKLIGEN inte. Sluta förvånas. Över människor.

Idag över hur fullkomligt elaka, dumdristiga och fräcka vissa personer är.

Hur egoistisk man kan vara.

Hur man tror sig att det är okej, eller kanske inser att man begår ett brott, men ändå inte bryr sig ett smack!


Och sen måste man, för att lugna ner sig själv, tänka på alla fina människor som så oegostiskt kämpar för andra människor och vår värld.

Sådan som man verkligen beundrar.

Även små saker som ett stort "Tack" kan göra en människa så glad. Det lovar jag.

Måndagsdag idag. Energin tog slut, energin kom tillbaka. Tvättat, jobbat, lagat massa mat, pratat i telefonen och fixat och trixat. Njutit av promenader de stunder jag kunnat i ljuset (morgon och lunch...). Låtit kroppen vila från träning.

Ska strecha, ta ett andetag och njuta av kvällen. Imorgon är jag ledig.

Stod i butiken och pratade om vilken lyxig vecka jag hade framför mig - ledig TVÅ hela dagar denna vecka - med kära H.

"E det sant???VIll också!" Fick jag som svar.

Innan vi båda skrattande erkände för varandra att vi pratar om en normal 5-dagars arbetsvecka som lyx hehehe.

Är det juletider så är det :)

Måndag helt enkelt.



Kommentarer
Postat av: Vetlemary

Very informative and enlightening website

2011-03-22 @ 10:42:32
URL: http://vetlemary.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0