idag denna dag

Snön flyger runt runt runt. Söndag och annandagjul. Jag dansade benen av mig inatt men sov och sussade djupt djupt och vaknade pigg! En hungrig jag fick en mycket god gröt i magen och kanske en halv kopp kaffe för mycket :) Men sitter man och pratar vid frukostbordet länge kan det lätt bli så - hoppsan hej!
Och nu väntar längdåkning! Yey, mina skidor har stått oanvända allt för länge. Tror att jag kommer se ut som en ett kylskåp på vift men men. Eller som värsta skidåkningsproffset (eller inte.).
Fick ett väldigt sug efter en racer igår när jag cyklade lunds snötäckta gator fram på pappans. Så roligt! Vad kommer det bli av mig :=)
Flingor av havre och råg, färska dadlar, gojibär, linfrön, kanel, pumpafrön. Skivad banan och några valnötter. Kaffe. Soyamjölk. Vatten. Mums!



Kommentarer
Postat av: Jenna

Du verkar ha haft en toppenjul :) här har vi en till som knappt fattade att det var julafton förrän den var över. Juldagarna gick på tok för snabbt så jag har bestämt mig för att förlänga julmysdagarna fram till nyår :P

Härligt med längdskidåkning! Jag äger dessvärre inga och har ingenstans att åka där vi bor, men tror att jag kommer få mig ett åk senare i veckan när jag åker till pappa där det finns skidor och pjäxor och passar mig :)

Önskar dig en god fortsättning Maria!

2010-12-28 @ 07:52:56
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0