vårigt värre



Klockrent! Skrattande inleddes morgonen vid frukostbordet när jag slog upp svenskan idag. Berglings lördag - säger bara det.

Utvilad är jag denna morgon. Efter gårkvällens behövliga vila - freestylade fram (okej, efter funnit fin fin inspiration i kladdisboken) en snickerskladdkaka. Snickers i kladdkaka - inte helt fel! Huvudet lades tidigt på kudden och tror säkerligen att jag försvann in i sömnens värld redan vid halv elva. Hehe :D Asgött.

Och nu ska förmiddagen ägnas åt att springa. Vill springa långt. Eller i skogen. Men är rädd för att övereanstränga mig och göra illa mig igen. Hm. Svårt det här. Tror jag kör en kompremiss med mig själv. Kör runt Årstaviken och vidare Hammarby Sjöstad. Siktar på mellan 13-15 km och hoppas på 15. Årstaviken - då blir det backar på ena sidan och slätt underlag på andra. Låter som en bra kompremiss för mig :D

Svängde förbi H&M och hälsade på en filur som arbetade i HM kassan på barnavdelningen. Lite snack men en för lång av kunder gjorde att jag snart lämnade vännen min. Och kom ut från HM - och jag lyckades konsumera något från barnavdelningen. Hm. Kanske var det priset som lockade - eller det faktum att jag kände att denna sak skulle göra mig vårigt fin i löparspåren :D Och förbättra mina löpsteg kanske ;)




Kommentarer
Postat av: mikaela

yeah snyggispannbandet! see ya soon old baboon ;)

2010-04-17 @ 19:07:05
URL: http://galago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0