valborg it is

hallå lund! Tillbaka i stan, efter en 5 och en halv tur i ett veoliatåg, kom jag fram sent i går. Efter timmar i en kupé som var sjukt instängd och luktade hamburgare och godis. Och sen massvis med axeparfym. Perfekt torsdagskväll :) Men med ett härligt bagage, hihi, kryptiskt, blev resan bättre! Lyckades till och med få lite sömn - behövligt. Roligt nog gick två tredjedelar av tåget av i Lund: hälften var unga människor. Gissa vad de ska göra ;)
Och nu har ett regnmol precis dragit förbi oss, och det börjar ljusna här nere - peppar peppar. Och jag har precis druckit upp min kopp kaffe och laddat med pollentabletter. Och är så sen..pust. Ingen champagnefrukost för mig i stadsparken idag - men vad tusan. Hela dagen och natten dansar vi igenom nu! Valborg i Lund, det är så det ska va :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0