trötter

Åh. Trött i huvudet och trötter i fötterna. Efter en hel dag inne på mässan GastroNord, fylld med fotande och intervjuande och springande hitan och ditan - ja, då går det inte att vara annat än trött. Men kul har det varit! Är för det första sucker för mässor - gillar det starkt. Och nu är det hur kul som helst att få göra allt. Fota, intervjua...allt möjligt.

Och det bästa med en matmässa? Det bjuds på smakprover ÖVERALLT! Tack säger jag till de som presenterar sina espressomaskiner - riktig cappuccino eller caffe latte? Ja tack gärna - räddar liv kan jag tala om! Och de där chokladbitarna är inte helt fel. Eller kakorna. Eller...ja. Det är fint värre må jag säga när man vandrar runt utmattad...!

Så första dagen avklarad och imorrn ska bli lika rolig! Har dessutom precis slängt i mig god god mat...unnade mig lax. Gott! Dessutom är jag enormt duktigt, hehe, och fortsätter mitt tvättande även denna kväll. Inte det roligaste en tisdagkväll när man precis satt punkt för dagen. Men det måste göras right. En kopp kaktus-apelsin rooibos te står i alla fall bredvid mig nu. Och som sagt, nu sätts det punkt för dagen - alla bilder inne i datorn och backupade och igenom tjeckade. Klart! Och jag ska sjunka ner i soffan med en superbra bok och fortsätta dricka mitt goda te. Och lyssna vidare på Melissa Horns ljuva stämma!


Kommentarer
Postat av: mikaela

oohoho fett med najs det därju! har jag sagt att jag är avundsjuk på dina jobbförmåner? aah, tror jag sa det någon gång... gotte :D hinner du ses någon gång denna vecka eller får vi leka nästa?

2010-04-21 @ 14:54:12
URL: http://galago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0