skogsmulle

Har tillbringat den senaste timmen och en kvart med att vandra runt i fina nackaresarvatet. Som en skogsmulle. Bor precis i utkanten, men trots detta har området ine utforskats så mycket då allt har varit så snötäckt. Men idag, promenerade och kom in i skogen. Och vandrade runt i skog och berg (typ) och utan att veta vart jag var och vart jag var på väg. Vilket kan tolkas som något dåligt. För mig var det fantastico. Älskar att ströva runt i skog och bara gå och drömma mig bort och njuta av nuet samtidigt. Härligt värre! Och det bästa är att mitt ben/muskel känns nästan perfekt. Efter nästan en veckas vila från intensiv träning, med många många promenader dock (för att lindra min rastlöshet) och ipren på hög dos så verkar det snart vara helt bra! Vila hela helgen har jag ju sagt och visst ska jag lyckas med det. Men nu är det svårt, mina kära, det vill jag lova. Kroppen spritter och längtar efter att få ta sina små springsteg eller sätta sig i en svettig spinningsal eller...Ja. Jag vet i alla fall vad jag ska göra nästa helg. Det ska bli skogslöpning! Över sten och stock. Det kommer bli fantastiskt!

Med den här grötfrukosten i magen begav jag mig helt enkelt ut. Havregryn, mosad banan, linfrön, torkad aprikos är grejen! Med plommon och nötter och havremjölk (har haft soyamjölk här hemma några dagar nu - himmelsk - men den tog slut vid en viss ätning av banankladdekaka som åts igår. Syndigt gott var det...). Lite påskgröt i färgerna övere det hela. Är lite sen jag vet!

Och jajaja! Säger jag bara! Ska i eftermiddag gå och kolla på ett studentrum i korridor som jag jättegärna vill hyra i sommar! Håller tummarna!


Kommentarer
Postat av: mika

svar: där hade du alla rätt, jordnötssmör och sylt är super :D

2010-04-10 @ 12:05:43
URL: http://mikkatude.blogg.se/
Postat av: mikaela

oh lycka till med lägenheten! har suttit och kollat upp ställen inför kvällen, finns ett antal alternativ som vi kan kolla in sen ;)

2010-04-10 @ 15:30:16
URL: http://galago.blogg.se/
Postat av: Jenna

Spännande med studentrummet! Vart ligger den? :) hoppas det går vägens för dig!

2010-04-10 @ 23:48:44
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0