rune larsson fantastico!

Eftermiddagen tillbringades idag på seminariet "Myten om maten" som hölls på folkets hus. Många bra talare som alla eliminerade myter om mat. Hört talas om Rune Larsson - någon? Dum fråga! Rune Larsson är ju fantastisk det är bara att konstatera. Och denna man var närvarande och talade! Inte bara är han en löpargud - han är en härlig talare med härlig dialekt och en karisma och är överlag sjukt humoristisk i sitt sätt att se på saker och ting. Inspiration! Det säger jag bara. Hur mycket ville inte jag springa efter att ha suttit och lyssnat på denna man? (och alla andra personer som höll intressanta föredrag om mat och myter).

Men, efter förra veckan kände jag att det inte var så smart att köra all in och gå på med två träningspass. Snyft nej. Gick förbi Hötorget istället och köpte bl.a JORDGUBBAR :D Gott!

Men vädret har ju varit underbart denna eftermiddag kväll så jag drog på mig mina promenadskor vid hemskomst och tog en finfin och energisk promenad. Jag älskar känna e n e r g i n flöda igenom kroppen. Imorgon - då jävlar blir det löpning av!

Smaskig middag slängdes ihop nyss: en sallad på avokado, tomat och jordgubbar. Ett fräs med broccoli, qourn och kikärtor kryddat med chili och pesto. Det hela toppat med lite parmesan...Mums!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0