rastlös

Sitter här och är rastlös. Kanske för att det är ljust ute och ser ut att blåsa härligt? Eller vad. Hm. Har varit inne i stan och köpt en alo vera kräm på rekommendation - ska vara bra för ömma muskler. Var inne på Löplabbet och väntade i 25 minuter för att få höra att pulsbandet som hör till forerunner (garmin) 305 kostar 800 kronor. Och jag frågade för att mitt nog ligger i Lund eller någon annan stans. Har inte använt pulsmätaren så mycket, mest för att jag har tyckt själva bandet är obehagligt - det är för stort för mig och sitter inte på plats. Måste typ kapa av det eller nått. Men ja, nu kostar ju tt nytt 800 kronor. Snyft och fy, får leta lite mer här hemma och sen ordenligt i Lund när jag kommer dit nästa gång. Vilket faktiskt blir valborg - alltså om två veckor. Valborg i Lund är något som inte ska missas :D

Tog tag i mig själv och städade: dammsugning, badrumsstädning, diskning och renbäddande - tjeck! Känner mig duktig. Speciellt eftersom jag hade tänkt ligga på latsidan och skita i städning (haha, ordskämt faktiskt. kul värre...). Men istället drack jag kaffe och blev spidad och städade... Och är fortfarande spidad. Så kan det gå.

Kan ta tag i planerandet av kvällen istället - vad kan det bli? Kanske utgång på g! Det är najs. Det är ju vår och det är ju lördagkväll. Så pengasparande slängs i väggen. Blir det utgång så blir det :D 

Men! Faktiskt värsta tipset här. Syndigt god drickyoghurt. Mums. Synd bara att den kostar ca 17-18 kronor. Try it!







Kommentarer
Postat av: mikaela

ikväll blir det fettigt med utgång! wiho, typ.. jodå peppen finns här :) håller på att kolla upp tipsen nu ;)

2010-04-17 @ 19:09:48
URL: http://galago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0