ösregns-löpning - tummen upp!

Nyss hemkommen från en löprunda i Skrylle, som gick mycket bättre än förväntat...
Vaknade upp imorrse, trött och lätt irriterad av att vakna 45 min innan veckaklockan ringde. Efter en lördagskväl pch natt som förgylldes av partaj med finisar kände jag mig lite mör i kroppen. Och det värsta - nör jag kravlade mig upp ur sängen - smärta i vänster knä. Haltade ner i duschen. Åt frukost - godaste! Frukost går alltid ner :) Gick och la mig i soffan och läste tidningen. Drack en kopp kaffe. Och klockan var plötsligt elva och det var dags att åka med pappsen ut till Skrylle. I ösregn och snöregn!
Men, det blev en sjukt härlig mil! Förvisso dippade jag lite efter 7 km och kände mig lite trött, men sen puschade jag och kom in på en tid jag absolut var nöjd med! Och sen hade jag ju fått springa i regn. Vilket jag tycker är fantastiskt. Det är då jag har finfina löpstunder!
Nu står allt från fika med en viss robot till firande av en nybliven tjugo-åring på schemat :)

Kommentarer
Postat av: mikaela

ååh det var superfint väder när jag kom till sthlm så du har ljusa springdagar att se fram emot :) ses snart :D

2010-04-04 @ 21:36:50
URL: http://galago.blogg.se/
Postat av: Jenna

Du får mig nästan att vilja springa i regn :) Behöver ngt lämpligt att springa i isf bara... Fast man har väl aldrig dött av att bli lite blöt o andra sidan... :)

2010-04-04 @ 22:49:58
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0