lunching

Typiskt mig. Efter afron, vilken för övrigt var fantastico. Inte många i salen - men hur kul är det inte att kunna dansa med supermycket energi när man verkligen har platsen? Super helt enkelt! Men sen skulle jag ju "bara in en snabbis på hm.." istället för att åka hem och äta lunch direkt. hmpf. Ja, stannade inte en kort stund, så vrålhungrig kom jag hem. Tack och lov för att jag visste exakt vad jag var sugen på: detta nedan slängdes snabbt ihop!

Qournfiléer, rödkål, råris, mandlar, russin stektes i spiskummin och chili. Till detta hallomi, sallad, avokado och mangochutneysås.

SMASKIGT! För en hungrig själ :D Tittade på senaste avsnittet av Sverige Springer medans jag åt. Inspiration och givande måste jag säga! Kan säga att jag verkligen hoppas att jag hittar mitt pulsband nere i Lund. Måste börja använda det - och känner inte för att lägga 800 kronor på ett nytt...

Dessutom - SOLEN SKINER :D


Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

hallomi är så troligt gott, lvoe it :D allt såg super gott ut!



Sv: Ja brödet är mums :) hatar skolmatsalar, verkligen avskyr det.. och o ja, ansiktsbehandlignen var undebrar!

God natt & sov så gott!

2010-04-29 @ 22:19:22
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0