inte som tänkt. mycket bättre!

Snacka om att jag var trött igårkväll. Och kände mig rätt så krasslig. Oh no - tänkte jag.

Men denna morgon vaknade jag upp pigg och kry. Alltså kunde jag få in den träning jag planerat. Så nu har en mil sprungits. Och det känns bra bra bra nu. Men det var inte bästa loppet.

Tanken var 10 km, från 6 min till 5.15. Klart på mellan 52-53 minuter. Vilket klarades galant. Men herregud - så seeegt. Känns segt i kroppen - luften kändes enormt tung. Jag säger bara POLLEN: usch och fy.

Men nu är det klart. Och jag sitter här och äter knäcke och dricker havremjölk och är peppad! Peppad för vad? Jo, bästa afro-passet nu klockan elva. Impulsiv är jag idag! Men det gillas. Energyyyy! :D




Knäcke med kaviar och keso, ja, det är supergott. Och knäcke med messmör och banan. Och, ja, också jättegott. Misströsta inte smaklökarna :D
Hehe, endorfiner :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0