har mikael nyqvist hund?

En mycket bra fråga enligt mig. Imorrse tog jag en lång promenad. Till och med längre än tänkt. En timm var tanken men plötsligt hade jag gått i 1h 40 min. Skönt värre. Men! Promenerade runt Årstaviken och på söders sida ser jag en man som är ute och springer med sin hund. Tänker "jobbigt att springa med hund. Man måste ju stanna och kan ju inte riktigt springa..." Kollar på mannen. Han springer förbi. Jag går ett steg till. Vänder mig om. Mikael Nyqvist??? Mycket möjligt. Har man sett Millenium filmerna vet man ju till och med hur mannen ser ut när han springer. Kändisspaning vid årstaviken helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: mikaela

ohoho får väl googla det, han kanske har blogg :O så kanske han skrev att han var ute och joggade :O hhaha ja men du är ju min lilla håriga vän! åh och stackars dumma shtekare, gå i skola innan du får pappas pengar! yckte också det var roligt! och sist, nä, skaffade inte kort, har ju redan i nacka :P men bibliotekshänga kan vi ju göra ändå :)

2010-04-09 @ 20:29:49
URL: http://galago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0