GLÄDJE :D

I förmiddags undslap jag mig ett litet glädjetjut. Mitt bland människor. Så kan det gå.

Anledningen? Jo, igår surfade jag runt i bloggosfären och läste bl.a. träningsglädjes blogg. Och upptäckte en liten tävling - man kunde vinna en av de fantasiska Shore Thing hoodie från Columbia Sportswear. Varför inte, tänkte jag - inte för att jag tänkte jag skulle vinna eller nått. Brukar aldrig tro det och därför aldrig ställa upp. Men skrev ihop en liten text och tryckte på skicka knappen.

Och denna morgon - vad ser jag - ATT JAG VANN, var en av de tre som får en superfin hoodie. HUR GLAD BLIR MAN INTE DÅ???

Så - dagen kunde inte startat bättre!

Och även om jag nu sitter och är lätt utmattad efter en låång dag - är det tipptopp. Jag har konsumerat lite te som snart skall drickas..kan ju inte låta bli när man har personalrabatt och ändå är i farten och jobbar på tehuset. Fick dessutom med mig en byxdress hem från H&M. Tror jag älskar den. Har inte kommit fram till svaret än. Men den ligger här hemma och frågan väntas på att bli besvarad. Take your time...

Och nu ska jag roa mig med att tvätta underkläder. För hand. Underklädeskris och ingen tvättstugetid. Dålig kombo. Men det funkar la!

Sen - en stor kopp blåbär/lingon. Eller lava. Svåra val det här :D

Kärlek till detta plagg. Ja, jag tror det ja.



Kommentarer
Postat av: mikaela

wiie congratz! härlet med vinster ju :D

2010-04-28 @ 13:32:11
URL: http://galago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0