får man lov?

Att säga att man är trött och känner sig enormt dryg? Hm. Kanske inte. Kanske ja.

Har i alla fall precis trillat innanför dörren, hemkommen från ett spinningspass som kördes efter jobb. Klockan sex på regeringsgatan i en sal som inte var halvfull försökte jag uppbåda energi att köra ett kick-äs pass. Vete tusan hur bra det gick. Kroppen var seg och jag behövde egentligen den motivation som en stor och laddad cykelklass ger - men en eloge till instruktören. Skånskan värmde i mitt hjärta :D
Men eftersom jag var rätt färdigkörd efter passet antar jag att träning - det fick min kropp ordentligt av. Även om jag nu mest är trött. Trött, men inte alls hungrig, mer illamående...hm. Dumma mage.

Jaja, positivt tänkande! Har köpt en klänning på Monki idag - kunde inte låta bli när det var 50 procents rea. Vandrade dock runt på stan en timme innan träningen, enormt shoppingsugen, men ändå lyckades jag inte hitta det jag så gärna ville ha. Hm.

Men nu ska det packas här hemma. Efter matlagning kanske ja. Men packning ska ske - för en weekend i Lund är planerat och imorgon sätter jag mig på tåget ner till Skåneland :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0