det verkar vara okej



Ett besök hos vårdcentralen är avklarad. Och jag har överlevt än en gång! Mitt knä, eller ja, baksida lårmuskel med fästet i baksidan av knät, behöver definitivt vila. Med det goda är att vila några dagar samt ordentlig behandling med ibumetin salva och ipren - det är kanske det enda som behövs för att jag ska bli på topp igen! Men fy vad nervös jag var, och är, att all träning som byggt upp kroppen pltösligt varit förgäves. När det går så bra! Usch och fy, peppar peppar, snart är det nog bra.

Tråååk att inte få springa nu - bara för att jag inte får träna så ser jag massvis med träningsglada människor som springer i vårsolen. Är sugen på att hitta på allt jag älskar inom träning: löpning, spinning, afro...sats. Nä, istället får jag halta mig till tunnelbanan nu. Tänkte att en tur till löplabbet för lite löpskorsspaning kunde muntra upp mig. Kanske. Hötorget tänkte iaf besökas. Och då menar jag, tyvärr, inte sats hötorget. Utan torget hötorget. Någon mer än jag som älskar att handla på torg :) Får byta ut träning mot matlagning istället.

Hoppas att benen är snart på g!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0