dessa val, dessa val!

Dagens svåra val - klädval! I-landsproblem nummer ett, det är så det är. (men är det inte skönt att det är morgonens stora problem :D)

Nu bär det snart av till Lidingö för jobbande. Men sen ska jag försöka att inte bli helt spidad och nervös (tur att jag inte kan dricka kaffe just nu...annars skulle någon fått se en superspidad maria någonstans i stan...). För jag ska på en liten arbetsintervju! Wohoo.

Ja, egentligen inget speciellt. Mer som extrajobb bredvid mitt andra extrajobb på Tehuset. Som är prio ett alltid :D
Kanske blir det även jobb där på seneftermiddag/kväll. En fullspäckad dag helt enkelt. Men dagen är ung och jag är ung...och glad i hågen efter finfin morgonpromenad och supergod gröt. Ibland är dagar allt bra! Ni vet, när man har massa extra tid på morgonen. När man hinner ta de där extra stegen, de där extra andetagen eller de där extra dansstegen till Salem al fakir. Och sjunga med lite falsk och komma på sig att kanske ska man sänka sin egen volym så att man inte väcker någon morgontrött/morgonsur granne.

Nä, slutsvamlat för nu. Dagen blir bra. Peppen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0