charming

Sitter och skrattar för mig själv. Ja, det är okej att skratta för sig själv. Enligt mig. Och varför smilar jag just nu som få? Lägenhetsannonser på blocket är svaret! Man börjar ibland undra hur korkad vissa människor tror att man är. Vissa annonser är så extremt suspekta att man inte annat kan göra än gapskratta rakt ut...

Nu har jag bokat tågbiljett till Göteborg. Tågbiljett från Göteborg till Lund. Och tågbiljett från Lund till Stockholm. Resan kommer innehålla Göteborgsvarvet, Lundakarneval, partaj, nation och mycket mycket mer. Yey yey. :D

Osvaldsair. Internt familjeskämt. Vi gillar. :D




Kommentarer
Postat av: Nora Fazel

"Tomorgen", nya "it" liksom;D Tack! haha! Allt bra med dig? har du fått någon vardagsmotion idag;)?

2010-04-07 @ 14:32:21
URL: http://noraafazel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0