attackerad

Igår vaknade jag. Nej. Nej. Nej. Ögonen hade kliat orovarslande de senaste dagarna. När jag vaknade med en täppt näsa och känslan av ett tryckande i huvudet och en obehagskänsla i halsen insåg jag - POLLEN!

Usch och fy. En trött jag vandrade lite zoombilikt hela dagen. Och inte funkade bloggen heller - teknik som inte funkar - hur enerverande är inte det? Kontorsluft gör inte heller saken bättre. Hm.

Till och med träningen på kvällen gick i lätt tröga tag. Min muskel hängde inte med och jag tvingades ta det lugnt. Lätt ofokuserad må jag säga att jag var. Men - träningsiaktagelse: utan ordentlig fokusering och med ett lugnare tempo än vanligt fick jag ändå till ett pass som var hård träning. Insåg hur jag faktiskt brukar lyckas med att ta ut mig totalt!

Dessutom uptäckte jag att världen är liten ibland, eller ja, kanske inte. Men roligt var det att stöta på ännu en från bloggosfären - i cykelsalen cyklade även Jenna. Roligt träffa den verkliga personen bakom en blogg :)

Nu ska jag smälla i mig anti-pollen-tablett. Sen ta tag i mig själv och masa mig i slowmotion och fixa i ordning mig själv och sedan skynda iväg för jobb på Tehuset!


Kommentarer
Postat av: Jenna

Visst är världen bra liten :) Vi kommer nog springa på varandra på fler pass! Vi verkar tycka om precis samma typ av träning i varje fall :)



usha vad segt det måste vara med pollenallergi ;/

2010-04-16 @ 10:35:18
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0