annorlunda gröt och löparpeppen

Sitter och lyssnar på morgonpasset i p3. Spöktema. Är extremt lättskrämd. Inte bra start...Kanske :D
Fick med mig ett paket av en ny müsli igår. Provade denna i morgongröten denna dag. Resultatet blev gott! Ett underbart sätt att piffa upp vanliga havregrynsgröten: 1/2 dl fiberhavregryn tillsammans med 1/2 dl av ngn god müsli. Åts med banan och vindruvor. Och soyamjölk. Mums.

Sitter och försöker peppa till för en löprunda. Planen är bara 10 km i lagomtempo. Mn det är lite grått ute. Åh, blir alltid seg om jag inte kommer ut direkt när jag vaknar på morgonen. Eller nja, inte alltid. Men det händer mer än en gång...hm. Men asgött att ha sprungit innan mässan. Som jag ska vara först på närmare tolv. Så förmiddagen free!




Kommentarer
Postat av: Kalasgott

Hej! :) Vad kul att få jobba på mässan!! Men intensivt kan jag tänka mig... är precis hemkommen! Vilket företag stod du där för?

2010-04-22 @ 14:28:20
URL: http://kalasgott.blogg.se/
Postat av: Jimmyeira

You will be hearing from me soon. Thanks

2011-03-08 @ 17:03:57
URL: http://jimmyeira.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0