afrolycka

Att dansa bort allt är bland det bästa som finns. Bara förlora sig i dansen och bara dansa dansa. Underbart! Det var för länge sen jag var på afro. Så hemkommen från hötorget är jag nu, sitter och tittar på vänner och lägger in bilder på datorn - har precis fått god mat i magen.

Så sak samma om mitt ben nu gör satans ont. Det är värt det.

Vad som inte var värt det var löpturen imorrse. Trööögt är orden. Ingen lagomrunda - bara långsam runda med en muskel som gjorde ont. Hmpf. Inte coolt. Hade tänkt mig ett långpass på lördag - in my dreams. Så känns det just nu.

Antar att jag går ut för hårt. Som jag alltid typ gör. Så sjukt irriterande att bara vilja vilja vilja - och sen funkar det inte. Och så gör man ändå det man vill - och resultatet håller inte alltid i längden. Skit är det ibland.

Jaja, mässan var i alla fall rolig även denna dag. Bland annat sågs en del av finalen i Barista Cup, smakade en signaturdrink av en skånepåg, med espresso och nypon. Kaffe kaffe kaffe. Väldigt duktiga var de - konstnärligt. Jag blev imponerad. Av deras presentationer, dukningar och ja, kaffe. Coolingar.

Och nu - blåbärssoppa i en av favoritkopparna!


Blir alltid så fascinerad av former. På bilder. (från barista cup. konstnärliga baristor. verkligen!)












Kommentarer
Postat av: Annika

Ja det är riktigt... att dansa är superkul!

2010-04-23 @ 18:07:20
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0