Trött tröttare tröttast

Japp - det är jag idag! Gårkvällen var skoj och det blev inte extremt sent i form av hemkomst vid soluppgången, vilket dock ändå inte gör mig mer pigg idag. Kan vara för att jag vaknade vid 9 tiden imorse. Och har varit igång sen dess - knepet att motsätta sig trötthet är att ignorera den. Och det är så härligt väder, vilket gör att jag inte klarar av att ligga i soffan. Fast tog en powernap faktiskt, vid tolv. Känndes lite konstigt, bara några timmar efter man gått upp...Men jag brukar alltid tycka att om man kommer hem efter en natts rummlande eller bara mys hos en kompis, att det är väldigt svårt att få en god natts sömn... Sover sämre desto senare jag går och lägger mig. 

Mycket av dagen har hittils ägnats åt att vistas utomhus. Senare i eftermiddag ska jag träffa min fina mormor, som har varit bortrest. Ska antagligen även hem till en finfin vän ikväll -  hon fyller nämligen år, grattis på dig lilla 19-åring :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0