Träningsterapi

Nyss hemkommen från Stygympa. Slutkörd efter en o en halv timme och det känns helt underbart. Haft en sån dag där tiden inte räcker till, huvudvärk, dumma tankar, känsla av att vara tvungen att ändra på saker och ting för att kunna ta det lite lugnare, för att inte typ gå in i väggen. Och ja, det är bara början på hösten och så farligt är saker och ting inte precis. Men om man är jag så är det så lätt att det blir för mycket. Jag vill så mycket mer än jag ibland borde...

Ja, sån dag som det är ibland. Behöver ett bollplank men här hemma är det tomt. Tack och lov fick jag klaga ur mig med en kompis innan.

Så därför var det helt underbart att träna och riktigt köra slut på sig själv. Och det gick bra! Energin var där och hänge på några stora starka killar, vilket pushade mig:) Tävlingsinstinkterna vaknade till liv, inte för att jag överhuvudtaget kan köra lika hårt som de då mina benmuskler är det starkaste hos mig, men arm och rygg är enbart på uppgång. Så nu känner jag mig härligt avslappnad och ska hoppa in i duschen och sen käka. Sen blir det chill här hemma. Ska INTE hålla på och jobba eller läsa plugg-literatur utan glida runt. Se på "True Blood" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0