Träningsglädje och satsig matlagning

Körde ett StyGympa pass på Gerda, vilket gick bra! Kännde mig stark i vissa övningar, som jag normalt sett inte brukar lyckas så bra med...Tyvärr fick jag dock nöja mig med mitt eget sällskap då min lilla vän är en sjukling för dagen. Synd, nu när vi äntligen skulle iväg tillsammans. Men roligt var det att det var fullt med människor på klassen - är alltid härligt att träna bland träningsglada människor! Jag menar, finns det bättre sätt att träffa människor på än när svetten lackar...? Hehe.

Efter hemkomst kännde jag mig sugen på lite satsig matlagning - det enda jag var sugen på att äta var nämligen laxburgare och ugnsrostade rotsaker! Blev mycket gott!

Men nu är det dags att knäppa av datorn för dagen. För vad kommer nu på ettan - "True Blood"!

 Endorfinkickad javisst! Nostalgi-tröja från träningsläger. Fäktning och Hällevik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0