Torsdag. Och nedräkningen har börjat!

Japp. Torsdag, fredag, lördag och SÖNDAG. Upp och iväg!

Skulle bara vilja och sitta och kolla igenom denna bloggens arkiv http://ettannatnewyork.blogspot.com/. Jättebra blogg som ger tips om det New York som inte finns i de största guideböckerna.

Men det finns så mycket annat att göra så tiden kan inte läggas på det.

Förmiddagen har varit effektiv och jag har fått gjort det jag bestämmt mig för att göra. Gillar när det sker :)

Nu ska jag ner på stan och växla pengar, senare i eftermiddag ska jag träffa min bästa mormor, som jag inte träffat på flera veckor. Skulle träffat henne i söndags men det blev inte av. Och vill i alla fall se henne innan jag åker.

Sen ikväll blir det fäktning, sista gången på ett x antal veckor. Snyft!

Åt förresten en mycket god bulgorsallad till lunch: Bulgorsallad med ärtor, äpple och fetaost.
 



Bulgorsallad med ärtor, äpple och fetaost.

Kokade upp 1 port. fullkornsbulgor med basilika, oregano, chili, soltorkad tomat, grönsaksbuljong och ärtor. När det var klart vände jag bara ner fetaost och äpple. Enkelt och supergott!

Till detta serverades Schnitzel av qourn samt blandad grönsallad och avokado.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0