Picknicklunch och lite födelsedagsfirande



                                

Lunchen idag blev äten ur en matlåda, fylld med godsaker som bulgor och soltorkade tomater, hallomi, sallad, melon, tomat, plommon, valnötter och keso. Satt tillsammans med vänner i en park och "picknickade". Vi passade ävn på att fira en vän som fyllt år med presenter! Myspys. Det är även dags att njuta fullt ut av möjligheten att sitta ute i parker - hösten är nämligen här. Idag är som en sen sensommardag med en touch av höst. Det är kyligare och det doftar höst. Inga protester, tycker om höstkänslan.

Annars har jag fått gjort mycket saker idag. Tycker dock det känns som att tiden verkligen inte räcker till! Vet att jag får gjort jättemycket, samtidigt så känns det som att man inte hinner med något överhuvudtaget! Det blir också svårt att hitta tillfällen att hinna ta det lugnt. Förutom när man sover, och sömn är ju ganska lätt att prioritera bort (i alla fall i början...tills man sitter där och inte kan hålla ögonen öppna :) ). Men snart blir det i alla fall lite terapi i form av fäktträning, vilket jag hoppas kan få mig att fokusera på något annat än tid som rinner iväg och saker som bör och måste göras! (Och tänka hur fantastisk det är att slippa gå i gymnasiet. Vilket är f a n t a s t i s k t !!!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0