Onsdag - nästan mitt-i-veckan-dag




Frukost: nya favoritgröten...banangröt med rårörda lingon, mandlar och kanel. Lovely surdegsbröd med messmör banan och phil. o banan.
Te och proviva.

Snart är det dags att knalla ner på stan för att fixa lite smått och gott innan resan. Bland annat köpa lite till min systemis-kamera. KUL :) Älskar att behöva konsumera, eller ja, ibland är det kul. När pengarna finns. Och snart kommer det LÖN till mig :) Jobbigt att veta att man kommer få mycket pengar, men vara tvungen att vänta länge...

Annars ska jag fortsätta knattrandet på datorn.

Ikväll blir det dessutom träning på Gerda med sällskap. Äntligen har jag lyckats få med mig någon på StyGympa - Yes!

 


Kommentarer
Postat av: Jenna

Sv. En vecka är mycket men väldigt bra, för det känns som att våra 3 dagar inte riktigt säger så mkt. Men oj vilken tid det har tagit!

Din gröt verkar kalasgod! Rör du i mosad banan när gröten i princip är färdigkokt? :)

2009-09-23 @ 13:51:50
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0