New York, New York

Livet är underbart! New York är underbart! Måste allt säga att allt är fantastiskt :)
Sitter på ett café, tänk träbord, tegelväggar, härliga stora koppar underbart cappucino, bra musik, affischer från "la monde" på väggarna, musik av Feist spelas....
Vaknade tidigt, jetlagg, promenerade ner mot Hudson River. Morgon, människor, morgonlöpare. Solen håller på att gå upp sista biten.
Nu ska jag maila iväg bilder från Israel resan, som jag förhoppningsvis kommer att SÄLJA till en tidning. Känns lite lätt surrealistiskt att sitta i New York och göra detta. Om jag får sålt bilden kommer jag dö av lycka. (Eller leva sprudlande glad:)) Blir peppad att fotografer kicking äs bilder här i storstaden!
Men, med denna korta signatur lämnar jag nu internet-världen och beger mig ut på gatorna. Det finns mycket att utforska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0