Matinspiration?!

Spinningen var underbar! Hm...är det äckligt att säga att svetten lackade och att jag var tvungen att inte bara torka av cyklen efter passet, utan även golvet under styret?!

Och är äntligen klar med inskrivning av första intervjun. Tog många timmar, men det är ju lika med pengar så det är trevligt trevligt. 

Nu börjar det bli dags för mat och tyvärr känner jag mig tom på matinspiration. Har inte lust att äta någon tråkmat... Ibland blir jag bara så trött på den mat som jag brukar laga, speciellt efter träningstillfällen. Vill ha något härligt recept! Tror jag får lägga några minuter på tasteline.com och recept.nu :) Inte helt fel det heller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0