Helgkänsla och tack och lov för det!

Sitter och känner mig nöjd med dagen hittills. Har hunnit med mycket!
Hehe - känner mig för första gången lite, lite "studentig" dessutom. Har suttit på stammis-caféer och pluggat, skrivit in mig på nation och stått och småpratat med en random greenpeacare om universitetet. Dessutom planeras en utgång med nationsleg imorgon! Trevligt, trevligt :)
Idag har även en ny höstjacka införskaffats. Så nöjd - älskar att hitta precis det man vill ha och dessutom trivas i föremålet. Materiell lycka är ganska fint ändå!
Nu står matlagning snart på schemat. Middag med pappsen hemma ikväll. Sen väntar lite jobb hemma ikväll en timme si sådär. Sen ska jag ta det luuugnt. Känner mig lätt utmattad efter en jäktig vecka och en ansträngande resa.

 

 

 

Saknar harmonin på stranden i Tel Aviv.

Solens som brandgul gick ner, varma Medelhavet,

människor som verkade andas normalt...

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0