Hej hopp lördagmorgon!

Sitter och stör mig på datorn som är seg, på internet som är seegt. Och på att jag inte har någon aning om hur jag kommer lyckas med att veta hur mycket 20 kg packning är?! (ska jag gå med väskan hem till pappa för att väga den? låter som ett projekt...) Men jag har bestämmt mig för att, för en gångs skull, lyckas bli klar med packngen tidigt så därför har jag redan hållit på och dona ett tag!

Gårdagskvällen spenderades i fint sällskap. Tjatter med vänner och te, glass i stora lass, lakris och choklad.  

Och vaknade trött imorrse, men efter en promenad och god frukost är jag ändå på benen. Och dagens frukost blev kardemummagröt med detta:





Riv det godaste äpplet, blanda med massa kanel och hackade valnötter. Enjoy :) Tillsammans med macka och te kan det inte bli fel!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0