Hallå Onsdag!

 




Frukost: Gröt med AXA havre och Qinoua och vetekli, med banan, frön, torkade aprikoser samt kanel och kardemumma. Serverat med rårörda lingon, hasselnötter och mandlar samt havremjölk.
Gott att blanda ner havre kli - tog 3/4 dl havre&Qinoua och 1/4 havrekli. Blev en nötig men lite mjukare smak. Gott med både banan och rårörda lingon till det!
Sedan blev det även det gammla vanliga till: gott bröd, te och svartvinbärsproviva.

Underbart väder här nere i Lund. Solen skiner och det är en vacker höstdag. Man märker att det är höst - hade vantar när jag promenerade imorse...

Dagen ska ägnas åt jobb hemifrån och plugg på bibblan. Dessutom ska jag möta upp en låssmed som ska sätta in lås hos min pappa. Mina kusiner fick inbrott för någon vecka sedan - på natten NÄR DE LÅG OCH SOV! Helt SJUKT! Lång historia, men det får en att börja fundera mer på ens eget hem.

Ikväll blir det även Styrkegympa på Gerda. Kanske någon träningsdejt med kompis!

Vill hinna koka äppelmos - får se hur det går med det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0