Godmorgon på dig nya vecka

Frukost: Gröt, macka, te och svartvinbärsproviva.
Gröten kokades på fiberhavregryn tillsammans med en bit mosad banan och ett litet hackat plommon. I gröten kom även kanel och kardemumma, torkad aprikos, russin och frön. Toppade gjorde jag med valnötter och koksoflingor. Havremjölk serverades till. Gott! Men kände lite ebstinens efter rårörda lingon...:)

Känner mig pigg på dagen idag. Vaknade ändå ganska utvilad och efter att hoppat upp ur sängen och ut genom dörren på en morgonpromenad (hösten är här - frös om händerna imorrse) och ätit frukost är jag redo för en ny vecka!

Klockan elva är det jobb som gäller. Sedan måste jag se om boken jag beställt till min kurs har kommit. Skulle ju vara ganska bra...behöver läsa i den tills imorrn. Ikväll blir det fäktträning:)

Nu ska jag diska och sedan koka ännu en stor kopp te och dyka ner en timme i min kurslitteratur.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0