Godmorgon ny vecka!


   Mums frukost!


Sitter och har precis satt i mig supergod gröt med mycket (väldigt mycket) kanel och äppelmos. Ätit rostat bröd med philadefia och banan och messmör och banan. Jag tycker själv att just påläggen låter lite...speciella. Men! Icke sa nicke - de är lovely :)

Och efter en härlig morgonpromenad känner jag även lite energi. Lyckades inte ta igen min sömn i natt heller. Var hos en fin vän som fyllde år på kvällen - grattis igen:) - och när jag tänkte pallra mig hem vid tio vankades des specialtårta och fransk chokladtårta...Så jag stannade en timme till.

Men nu ska jag snart iväg för ansiktsbehandling. Faktiskt. Har väldigt känslig hy och har aldrig haft problem med dålig, fet hy egentligen. Men nu har mitt ansikte börjat reagera så som jag inte vill. Hm.

Sen vankas det mer skriveri hemma - arbete med intervjuer, ska försöka hinna med ärenden på stan och ikväll är det fäktträning. Känns som en bra måndag helt enkelt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0