Filmkväll

Nyss hemkommen efter att ha varit och hyrt en film - Dumpa honom. Det blir nämligen en lugn kväll, ska slänga mig i soffan och se på film med mammsen helt enkelt. Väl behövt! Sen ska jag försöka sooova ordentligt. Eller i alla fall 8h...

Lagade god mat, blev något som inte har ätits på hur länge som helst. Fyllda tortillas, eller burritos kanske det heter? Gjorde i alla fall en röra med qournfärs, krossade tomater, svarta bönor, taco-krydda och chili. Fyllde fullkorns-tortillas (vilket var gott) och strödde över grevé och parmesan (mycket ost:)bäst) och sedan in i ugnen. Serverades med sallad, avokado och melon. Samt keso och taco-sås. Himla längesen jag åt detta - men har varit sugen på det ett tag och tog mig nu i kragen och lagade det. Nöjd:)

Men nu är det dags att svida om till mysdressen. Sen är det bara ett beslut kvar som jag måste fatta ikväll. Och det är om det blir B&J, Lindhs 70% choklad med havssalt eller äppelpaj...Svårt, svårt val...:)


Kommentarer
Postat av: Jenna

Jag tror nästan det. Någonting extremt sömnframkallande är det i alla fall oavsett hur mycket man sovit och som du säger oavsett hur intressant boken är ;) Det är bra lustigt hur mycket piggare man dock är om man sitter med samma bok på ett bibliotek istället!



Hur var Dumpa honom? Försöker samla på mig en liten filmtipslista så att det finns någon att se på rak arm när man väl vill se på film... :)

2009-09-19 @ 13:18:32
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0