Error i planering och sedan mat i stora lass på Govindas.

Japp. Jag har helt enkelt inte alltid full koll, det är bara att konstatera. Hade kanske möjligtvis glömt bort mötet jag skulle på kl.11. Tack för påminnelse-sms - fint! Nämligen så att två vänner gjorde en mycket bra teaterföreställning som projektarbete i våras. Och nu har de fortsatt utveckla detta skapande tillsammans. I sommras var de i Finland och spelade upp och nästa mål är Brasilien. Nu skapar de även en förening, som jag självklart vill vara med i, och första mötet var idag. Och jag hann faktiskt i tid...Men tummen upp tjejer!

Därefter blev det lunch på Govindas. En resturang som serverar vegansk mat, som är lagad efter Hare Krishnas regler. Är riktigt gott - man får alltid god soppa, sallad, hur mycket underbart gott bröd som helst och även en tallrik mat. Dagens var linsgryta, rösti och ris. Allting underbart kryddat. Vet inte om restaurangen finns på fler ställen än i Lund, men jag har för mig att den faktiskt gör det...Är i alla fall något att rekomendera!

Men eftersom afron inte blev av känner jag ett träningssug som inte har blivit stillat. Så nu tror jag att jag får försöka klämma in ett spinningpass i eftermiddag! :)





Kommentarer
Postat av: Jenna

Tack för afropåminnelse! Det är ju en sån rolig träningsform så jag måste klämma in det i träningen nästa vecka tror jag.. :)



Kul att ni oxå gjort kostanalys! Hur många dagar registrerade ni? :)

2009-09-22 @ 17:48:05
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0