Besök i grannstaden Malmö

Hej hopp! Sitter här, nyss hemkommen från Malmö. Tog tåget tidigt och stod och stampade på perrongen kl.10. Själv letade jag skor, vilka jag tyvärr inte fann. Men köpte strumpbyxor, woho...:) Var i alla fall smakråd till min mamma som shoppade loss på Filippa K och Rizzo. Inte alls avundsjuk...Vill också behöva buissness-outfit.

Solen sken och dagen är ljuv:) En mycket god macka och latte blev det även på folk&rocks-uteservering: foccacia med chevre, valnöttspesto och salad. Hade kunnat klämma en till nu, så god var den...

Kameran dog så det blev inga fina solbilder...

Morgonen började, som synes i inlägget under, med bl.a. äppelmos. Blev riktigt god. Hur enkelt som helst att göra. Hacka äpplen, koka med lite vatten och smaksätt med lite socker om det behövs. Sedan in i frysen eller kylen. Bäst. Innan frukosten blev det en härligt promenad. Helt underbara mornar det har varit i väderväg denna vecka. Tyvärr blev det inte ens 8h sömn i natt. Vet inte hur jag lyckas komma under...det är som när man behöver sova så går det inte. Men nu känner jag i alla fall mig pigg som en mört. Och lätt kaffekickad:) Ska ta och bege mig till gerda om tio minuter - spinning väntar:) Hade tänkt köra spinningpasset imorrn, men då utgång ikväll väntar, så tror jag att jag uttnyttjar dagens pigghet till att spinna ordentligt. Istället för att vara körd innan passet börjar imorrn...

Så nu bär det av mot gerda, sedan så ska tjejorna hem till pappas hus och sen drar vi ut och fortsätter vår utforskning av Lunds nationer :) Dagen verkar helt enkelt fortsätta i samma positivitet! Livet är allt bra och solen skiner och jag känner peppen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0