Yes yes yes

Home again. Från jobb, vilket gick bra måste jag säga :) Inga större tabbar precis, vilket känns bra bra bra! Nu dessutom uppskriven på mycket tid främst i december - casha casha pengar. Och efter julrushen kommer jag länna mig extremt fullständigt världsvan i denna typ av jobb, najs.

Och vilket bra spinningpass innan! En super-instruktör, vilken kvinna. Och bästa musiken fick mig att trampa trampa trampa! Fick dock hålla igen efter halva passet, då svetten lackade och jag började känna pust och stön - förkylningssvallor... Men jag peppade mig med tanken om att kunna köra ett in i helskotta pass nästa gång :)

Så färdig-tränad och färdig-jobbat sitter jag nu och planerar kvällen! Känner mig peppad och vägrar låta mig nedslås av en liten trötthet och ett extremt grått och trist väder utanför dörren...grått är ordet för denna dag. Eller ja, grått och REGN, vilket har öst ner hela dagen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0