Utrensning på gång





Jobbar med mitt utrensning projekt här hemma. Går sakta men säkert frammåt...


Sen vill jag bara säga tack för vintertid...sova en timme längre utan att dagen hinner försvinna mer för det. Sånt gillar jag.

Trevligt trevligt var det igårkväll - bäst att vara ute och dansa med vänner igen! Dock känner jag idag tröttheten komma smygande (milt sagt, känner mig som en klubbad säl..). Veckan som gått har minst sagt varit full av saker som alla tar på krafterna. Hemkomst efter lång resa, jet-lag, förkylning och dessutom händelser som tröttar ut.
Så därför är det lite mysigt att det regnar ute. Dagens inplanerade händelser går många i mys-tecken och perfekt inomhus-när-det-regnar aktiviteter. Ikväll vankas bio - det som ska ses är "Flickan som lekte med elden". Och jag har längtat kan jag lugnt påstå! Har slukat böckerna i Millenium serien ett x antal gånger...Så det ska bli kul!
Och om en timme är det dags för en lekdejt med kompis :) Kaffe på café är inte helt fel!

Och nu säger magen kurr kurr - och därför förflyttas utresningen av mitt rum till kylskåpet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0