Styrka och Sushi




Frukost: det fantastiska brödet - still going strong :) Gröt med äpple, lingonsylt och valnötter - också en höjdare!

Fredagens kväll blev lyckad! Avslutade eftermiddagen med ett efterlängat pass på gerda - 1 och en halv timme styrkegympa känndes bra! Men sörjer mina muskler jag äntligen börjat jobba upp på överkroppen. Inte lika stark precis. Efter att bara ha tränat löpning och lite spinning den senaste dryga månadern, var armarna som spagetti igår. Men det var skönt att pumpa igenom musklerna. Gillar det!
Fortsatte sedan till nästa del av kvällen - Sushi Night!
I fina vänners sällskap rullade jag extremt mycket sushi (ja, hemmagjord sushi!). Tjatter med vänner och mycket, mycket sushi är inte ett helt fel sätt att inleda helgen på. Det är ett rätt najs sätt, så att säga :)

Nu har jag sovit som en stock i 8h, vilket känns underbart. Tagit en härlig morgonpromenad ute, dagen verkar bli en fin en. Fann en viss inspiration mellan höstlöven - promenad i (relativ) tysthet kickar igång min del av hjärnan som inspireras, planerar och känner sig sugen på att hitta på allt här i världen!
Förmiddagen ska fortsätta här hemma, med att jag ska försöka borra upp lite saker i mitt rum - äntligen få klart min utränsning! Hade hoppats på IKEA idag, men det blir nog inte - hoppas på morgondagen!

NU ska jag bli en händig kvinna! :)


Kommentarer
Postat av: mikaelalala

alltså jag måste ju hålla med om den lyckade sushikvällen, finaste starten på helgen! sen måste jag säga att du borde bli matfotograf!! dina matbilder är så himla fina maria! keep up the good work :D

2009-10-31 @ 14:26:11
URL: http://galago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0