Starka spagettiben...

Oj, vilkn lätt stumhet jag känner i mina ben. Spinning var kvällens träning, eller rättare sagt SpinningIntensiv. Vilket betyder mycket jobbigare än vanligt. Och ja, det kan man lugnt påstå att det var. Känner att benen just nu är lite spagettiartade, kanske lätt träningsvärk imorgon? Men även om jag typ dog, klarade jag mig igenom passet - känns bra! Men kroppen sa lite nej - tuff konditionsträning till en tröttis är inte alltid bästa kombon...Men nu är humöret på topp :) Ska tråka ut mig själv med att diska och plcoka undan i villervallan och sedan mysa ner mig i soffan med kära Dan Brown boken.

Fast först ska jag skriva den största kom-ihåg-lappen någonsinn. Glömde självklart att lämna igen lånade filmer idag, vilket antagligen betyder böter imorgon. Ännu ett hål i plånboken, snyft. Hade fullkomligt glömt bort filmerna som låg och skrotade (även om jag påminde mig själv om det igår. in genom ena örat - ut genom andra...).

Sen väntar en skön säng och jag hoppas på en ljuvlig sömn, vilket betyder lyckas sova tills väckarklockan ringer. Har upptäckt att det inte har varit det lättaste den senaste vecka. Hmpf. Inte ball. Men efter hårdträning kan man hoppas på att sova som en sten ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0