Måndag - ny vecka ny energi!

Skönt med en lite lugnare dag igår. Laddade energi med solsken! Inte helt fel.

Började denna dag med en mycket härligare löprunda än gårdagen. 8km morgonlöpning blev det - dock fanns det lite stumhet i benen. Men stadens energi och den härliga morgonluften fick iaf benen att spring på, om än i något saktare tempo än vanligt. Skönt iaf!

När jag springer in på vår gata, vid våra hus blir jag först stoppad av åsynen av tre stoora lastbilar med massa filmutrustning och därefter av en ung man med hörlurar och mygga som redan skapat en samling med två andra människor. Alla vi bodde i husen på gatan och han var tvungen att kolla om vi fick komma till våra hem?! Till slut gick sa vi bara vi går. heheh...Wierd. Undrar vilken film de spelar in Sex & the city - är den nya färdiginspelad??

Ja, nu har jag fått i mig mitt förmiddags kaffe, en superdog cappuccion med soyamjölk :) Och en kicka av Mojjo Coffes härliga stämmning. Nu är det dags att dra vidare - har planer på att vi ska museeum-vandra!

O! Nu när vi ska förbi lägenheten ska det bli intressant att se om filmteamet kommit igång....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0